loading...
propellerads
propellerads بازدید : 234 شنبه 09 آبان 1394 نظرات (1)

7 راه ساده برای بالا بردن مقدار CPM

اگر بتونید CPM تون رو افزایش بدید قطعا درآمدتون هم افزایش پیدا می کنه اما سوال اینجاست که چگونه؟
در این مطلب 7 راه ساده برای افزایش CPM که خود سایت propellerads ارائه کرده را منتشر میکنیم.

بازدید بیشتر
طبیعتا داشتن ترافیک یا بازدید بیشتر باعث افزایش CPM شما در هر شبکه تبلیغاتی می شود در propellerads هم میزان بازدید شما 5 درصد روی CPM شما تاثیر دارد و اگر بازدید بالایی داشته باشید می توانید کمی انتظار CPM بالا را هم داشته باشید.

 

افزایش سئو سایتتان
با بالا بردن سئو مطالب و قالب سایتتان هم میتوانید از طریق موتورهای جستجو بازدید بیشتری دریافت کنید هم میتوانید CPM خود را افزایش دهید.

 

شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی از جمله بهترین منابع برای دریافت بازدید بالا هستن به همین دلیل هر چه بازدید بیشتری از این شبکه ها داشته باشید CPM بالاتری خواهید داشت توجه داشته باشید که شبکه های اجتماعی در مقدار CPM شما تاثیر بالایی دارند و می توانند حتی تا مرز چند دلار هم برسانند به همین دلیل در همه ی انجمن های وبمستران توصیه می شود که حتما یک صفحه در فیسبوک یا توویتر برای سایتتان داشته بشید.

 

وبسایتتان را ریسپانسیو یا mobile friendly کنید
آیا می دانید که اگر وبسایت شما ریسپانسیو باشد میتوانید 30 درصد ورودی از گوگل را به وبسایتتان را افزایش دهید؟
با افزایش ورودی از گوگل میتوانید مقدار CPM تان در propellerads را به طور قابل توجهی افزایش دهید.

 

تنوع در آگهی ها
propellerads هیچگونه محدودیتی برای قرار دادن تبلیغاتش در سایت های کاربران قرار نداده است ولی با استفاده درست از کدها و تبلیغات ترکیبی مانندن قرار دادن یک کد پاپ اپ یک بنر و لینک مستقیم میتوانید CPM کلی تان را propellerads افزایش دهید.

 

تبلیغات بیش از حد استفاده نکنید
هرگز از تبلیغات زیاد در سایتتان استفاده نکنید این باعث می شود که CPM شما به شدت پایین بیاید و به همین دلیل درآمدتان به صورت شدید هم پایین خواهد آمد سعی کنید بدرستی از کدهای تبلیغاتی استفاده کنید.

 

محل آگهی های خود را بهینه سازی کنید
سعی کنید کد های تبلیغاتی را در محل های مناسبی از سایت خود قرار دهید به طور مثال بنر های را در هدر سایتتان قرار دهید تا هم impression یا بازدید در یافت کنند هم کاربران روی آن ها کلیک کنند تا CPM تان بیشتر شود.

 

خلاصه مطلب
راز افزایش CPM در سایت propellerads چیز زیاد پنهانی نیست تنها چند مورد ساده را رعایت کنید کمی توانید CPM تان را تا 3 برابر یا بیشتر افزایش دهید فکر نمی کنم تغییر مکان بنر به هدر سایتتان و سئو کردن سایتتان همچین ساخت یک صفحه در شبکه های اجتماعی کار سختی باشد با این کارهای ساده زندگی وبمستریتان در propellerads را میتوانید تغییر دهید.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام در اين سايت هرگونه مطالب مربوط به سايت كسب درامد اينترنتي propellerads منتشر مي شود كه اعم از آموزش ها , نحوه برداشت از سايت , اخبار سايت و ساير موارد مي باشد.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 175
  • بازدید سال : 727
  • بازدید کلی : 18,653